نکاتی در مورد پیچ تنظیم دست دوم

پیچ تنظیم یا سرجک قابل رگلاژ قطعه ای است تشکیل شده از پیچ، کلگی u شکل و مهره کلنگی که جهت تنظیم فاصله موجود ، در قسمت بالای داربست قرار می گیرد.

 

با توجه به حساسیت کار این پیچ ها باید به این نکته توجه شود که این پیچ ها از کیفیت بسیار بالایی تهیه شده باشند تا در حین استفاده هرز نشوند و از کار نیوفتند.این مهم است که پیچ ها از الیژهای محکمی ساخته شده باشند و محکم و قوی در مدت زمان های طولانی کار خود را انجام دهند.

شاید تصور شما این باشد که خریداری و استفاده از این پیچ ها نکته ی بسیار مهمی نیست اما این تصور کاملا اشتباه می باشد.زیرا این امکان وجود دارد که بر اثر از کار افتادگی این پیچ ها کار شما با مشکلاتی اساسی رو به رو شود و داربستی که آن را توسط پیچ های کهنه و هرز شده تنظیم کرده اید دیگر توان ایستادگی نداشته باشد و کار شما مختل شود.

به همین علت است که تهیه ی با کیفیت ترنی و بهترین این پیچ ها بسیار مهم است و باید توجه ویژه ای به آن شود.

شرکت تک پولاد به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده ی انواع این پیچ ها این امکان را برای شما فراهم می سازد تا برای کار خود با کیفیت ترین داربست ها و پیچ ها را در اختیار داشته باشید.این شرکت به شما تضمین می دهد که مدت های طولانی از محصولات ساخت و ساز آن استفاده ی مداوم داشته باشید بدون اینکه دچار کوچکترین مشکلی بشوید.

برای تهیه ی انواع محصولات ساخت و ساز مانند انواع قالب بتن و قالب تونل و جک سقفی و داربست مثلی به ویژه پیچ تنظیم در انواع نو و دست دوم با شرکت تک پولاد تماس حاصل فرمایید.